nedjelja, 21. srpnja 2013.

Jedan jedini.

On je poseban.
On je momak koji me nasmijava iz dana u dan sve jače.
On je momak koji me u svemu podržava i bodri.
On je momak koi će me uvijek saslušati..
On je momak koji zna pravu riječ u pravom trenutku.
On je momak koji moj život čini ljepšim.
On je momak koji mom životu daje smisao.
On je momak zbog kojeg vrijedi živjeti.
On je momak zbog kojeg vrijedi umrijeti.
On je momak kojeg ne treba nikada izgubiti.
On je momak vrijedan svake suze.
On je momak koji ne odustaje.
On je momak koji se voli i kad se ljuti.
On je momak koji zna kada je nešto potrebno.
On je momak koji me razumije.
On je momak koji ne želi da se mijenjam, a promijenio me je.
On je momak koji me voli baš ovakvu kakva zaista jesam.
On je momak koji je samo moj.
On je momak pored kojeg želim ostariti.
On je momak zbog kojeg ustajem sretna.
On je momak zbog kojeg dišem.
On je momak koji me voli,
On je momak koji je sretan što sam tu.


Jer...

Samo on ima ono nešto.
Samo on ima nešto od čega drhitm svaki put kada pričam o njemu.
Samo on može da popravi sve.
Samo on može izvući osmijeh kada bi' najradije plakala.
Samo on ima moje srce.
Samo on je moja prva i posljednja misao.
Samo on je moja ljubav jedina.
Samo on je momak moj voljeni.
Samo on je moja najljepša sadašnjost.
Samo on je osoba koju želim u budućnosti.
Samo on je moja najveća želja.
Samo on je moja najljepša stvarnost.
Samo on je osoba koja trpi sve samnom.
Samo on je momak kojeg vječno želim.
Samo on je moj život.
Samo on je moja sreća najveća.
Samo on je ljubav moja najveća.
Samo on je moj dobar dan.
Samo on je biće moje najmilije.
Samo on je moj ponos.
Samo on je moja snaga.
Samo on je moja savršenost.
Samo on je nešto najbolje.


Jer...


Samo njega volim svim srcem.
Samo njega želim sada.
Samo njega želim uvijek.
Samo njega želim zauvijek.
Samo njega mi nikada nije dosta.
Samo njega sanjam.
Samo njega želim do kraja života.
Samo njega.


Jer...


Živim za dan kada se naši putevi biti 
nerazdvojivi.Živim za dan kada ću te ugledati.Živim za nas i naše sutra,
Živim za njega i našu ljubav.
Živim za nas.



I...

On nema potrebe više nešto da radi, ima me u potpunosti.
Volim ga bez razloga.
Moj je svemir.
Moja je stvarnost iz koje ne želim otići.
On se bori za nas i želi ovo.
Hvala ti što postojiš.
Hvala ti,po ko zna koji put što si uz mene i što me ljubomorno čuvaš.


Jer...


Samo ti milo moje si moja ljubav najveća.
Samo tebe milo moje želim.
Samo tebe milo moje volim puno.
Samo tebe milo moje volim ludo.
Samo tebe milo moje volim neopisivo.
Samo tebe milo moje volim nezamislivno.
Samo tebe milo moje volim nemoguće.
Samo tebe milo moje volim tako stvarno.
Samo tebe milo moje volim najviše.




Moj si svijet.
Moja najljepša stvarnost.

Nema komentara:

Objavi komentar