nedjelja, 21. srpnja 2013.

Sve je počelo jedne ljetne večeri.Ne sjećam se tačno koji je bio dan niti datum,ali sjećam se bio je avgust.Sjedila sam u sobi za kompjuterom.Naravno, kao i svaka osoba mojih godina bila sam na facebooku-sada već poznatoj društvenoj mreži.Slučajno sam dodala neku osobu po imenu Esmir,tada već  meni nepoznatoj.Nakon nekoliko minuta "ta" osoba me prihvatila i tada je sve počelo...Počelo je naše prvo dopisivanje na facebooku,upoznavanje,razmjenjivanje informacija pa čak i razmjenjivanje telefonskih brojeva.Malo čudno zar' ne???Zašto sve te prve noći?Ne znamo ni mi sami,ali smo znali da će mo postati bitni jedno drugom.I nismo pogriješili!Stvarno je bilo tako.I sada nakon "11 mjeseci" ništa se nije promijenilo.Čak ni problem koji imamo,prepreka koja nam ne dopušta da ostvarimo svoja maštanja i ispunimo ciljeve koje smo zajedno sagradili.To je "DALJINA"..Prokleta daljina,zbog nje uništavamo sve sto smo zajedno uspjeli da napravimo.Daleko smo ne malo nego..,previše daleko!!!Ne živi u mom gradu i to me ubija.Nismo se još vidjeli uživo,ali obećao je da će mi doći.Obećao je kada napuni 18 godina da će mi doći,doći će "svojoj malenoj",koja bi život dala za njega iako ga još nije dodirnula,niti zagrlila niti poljubila,ali ga čeka i nada mu se svakog trena svakog dana.Nada se da će se pojavit odnekuda kao iznenađenje,jer potreban joj je itekako joj je potreban...Mrzim pomisao da ga nisam još dodirnula,zagrlila,poljubila,osjetila ga kraj sebe,naslonila glavu na njegova prsa da čujem kako njegovo srce kuca,da li će kucati brže što smo se sreli kao i moje što bi???Eto prošlo je 11 mjeseci našeg dopisivanja,zeznja,kasnih telefonskih razgovora koji bi trajali po nekoliko sati,gledanja preko kamere i svega što nas veže.Koliko sam do sad vremena provodila za kompjuterom dopisivajući se sa njim i svake minute bi imali jedno drugom nešto za reći.Najčešće bi me pitao kako sam provela dan?,dan bez njega.Uvijek bi mu napisala da mislim na njega po cio dan,i da mu se nadam nebil' se pojavio odnekuda,a i šta bi mu rekla drugo kad je svaki dan bez njega takav tužan i pun nade,nade da će mi doći.Ubija me pomisao da nisam s' njim kada je sretan,u njegovim sretnim trenutcima,ali naravno,još mi je teže kada je tužan,a ja...ja ne mogu bit' sa njim da ga utješim,da ga nasmijem i da mu kazem da će sve biti dobro.To je najgore od svega,kada mu ne možeš uzeti ruku i stisnuti je,da mu brišeš suze ili da ga zagrliš da mu kažeš tiho riječima "NE BRINI SE SVE ĆE BITI DOBRO" ! :(
Naravno pored svega ovoga postoje i male nesuglasice,svađe,razočarenja.Iako smo govorili jedno drugom sve uvijek je postojalo ono nešto malo što se prešuti,prešuti ali se na kraju otkrije i to malo nešto.Naše svađe u ovih 11 mjeseci su se uglavnom temeljile na saznanju tog nečeg malog,ne bitno dal' se radi o meni ili njemu,koje se pretvori u veliko razočarenje,ali uvijek to riješimo na neki naš način poznat samo nama i sve to se završi onim njegovim "VOLIM TE" od kojeg ja zaboravim na sve i pređem preko svega toga.Na početku svega ovoga bio mi je samo navika,poslije osoba bez koje ne mogu i na kraju postao mi je "SVE".Postao je moj život,zrak koji udišem,postao je sve ono što mi zaista treba,baš sve!Iako većina misli da se ne može zavoljet niti zaljubit na ovaj način griješe,može itekako može samo treba vremena da shvatiš koliko si ustvari opsjednut tom osobom i koliko ti ta osoba ustvari znači,a eto ja sam u ovih 11 mjeseci shvatila da mi Esmir znači život,nešto neopisivo i da bez njega ne mogu dalje !Svaki dan,svaki sat,minuta,sekuda,stotinka je ispunjena mišljenjem o njemu.On mi daje snagu za dalje,za ono što ne mogu pokušam zbog njega,za ono što neću uradim zbog njega(naravno u pozitivnom smislu),ono što ne volim zavolim zbog njega,jednostavno ON i VOLIM GA.
Volim ga svim srcem beskonačno mnogo.I nastavljam da čekam,da čekam sa strpljenjem dan kada će mi doći da budemo zajedno i da ga ne puštam nikad,da napravimo daljinu budalom i da sve ovo bude samo jedna lijepa uspomena!!! :)

I ako ikada bude čitao ovo neka zapamti 4 stvari:

1.JA SAM TU
2.JA GA VOLIM                           
3.JA GA ČEKAM
4.i tu sam,zbog njega,za njega ZAUVIJEK ! <3   

Esmir i Elvira ...!


Nema komentara:

Objavi komentar